12/21/2013

Nowe newsy o 4 sezonie.

 Witam po długiej przerwie, na blogu po prostu nie było za bardzo o czym pisać więc stąd ta cała przerwa. Właściwie to wczoraj dowiedziałem się, że 4 sezon może powrócić, nie wiem jak to opisać, ale uważam, że wiadomość którą reżyser naszego ulubionego serialu napisał na Twitterze mówi sama za siebie. Otóż napisał, że musimy walczyć o 4 sezon. Co o tym sądzicie? Ja jestem ciekawy jak się to dalej potoczy. Chodzą też plotki, że w 4 sezonie pojawi się nowa obsada, ale nie wiem na ile to jest prawda. Miejmy nadzieje, że wkrótce pojawią się następne wiadomość dotyczące Anubisa. Chcę wam pokazać jeszcze parę zdjęć które przewinęły się podczas mojej nieobecności na moim blogu:

Pozdrawiam.

2 komentarze:

Anusiak pisze...

omomom. Ja chce 4 sezon. Bd walczyć ;D
Inni zapewnw tez nie odpuszczą

Sibuna

Anonimowy pisze...

up^ To se kuhwa powalczyłaś